|
1392/6/25 دوشنبه
شرح وظایف اداره بازرسی و مدیریت عملکرد :
- بازرسی مستمر و دوره از واحدهای تابعه استانی برای سنجش میزان مطابقت عملکرد اقدام کنندگان با اهداف برنامه ها دستور العمل ها و ضوابط و شاخصهای مورد ارزیابی به منظور ارزیابی عملکرد و یافتن کاستی ها، سوء مدیریت و انحرافات از سیاستهای تعیین شده و ارائه راه حل ها و پیشنهادات برای رفع آنها
- بازرسی و سنجش میزان رضات مردمی از واحدهای مختلف اداره کل و نحوه برخورد مدیران و کارمندان با ارباب رجوع در سطح استان و ارایه گزارش مربوطه به دبیرخانه شورای راهبری توسعه مدیریت استان به منظور اجرای مقررات مرتبط
- برقراری ارتباط با سازمان بازرسی استان و ایفای وظیفه مندرج در ماده ۱۲ قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور کمیسیون اصل ۸۸ و ۹۰ مجلس شورای اسلامی و واحدهای نظر سنجی دستگاهها و رسانه های جمعی و مطبوعات
- تهیه و تدوین شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد استان و واحدهای تابعه با همکاری ستاد
- ارزیابی عملکرد واحدهای استان بر اساس شاخصهای اختصاصی و عمومی تکمیل فرمهای مربوط و تهیه گزارش تحلیلی از نتایج ارزیابی جهت ارایه به مراجع ذیصلاح از جمله کمیته تحول اداری اداره کل
- انجام ارزیابی عملکرد سالانه در سه سطح اداره کل - مدیران و کارکنان به استناد دستور العمل استقرار نظام ارزیابی عملکرد
- تهیه گزارشهای ادواری در فواصل ماهانه شش ماهه و سالانه برای اطلاع مدیر کل استان از عملکرد واحدهای مختلف
- دریافت شکایات حضوری و مکتوب مردم مراجعان از واحدها و کارمندان اداره کل و بررسی و تحقیق پیرامون صحت یا سقم موضوع شکایات و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکی
- پیگیری نامه های مردمی دریافت شده از سامد و سامانه ارتباط مردمی اداره کل و با مراجعه حضوری مردمی در سفر مقامات به استان ها
- انجام وظایف دبیرخانه پیشگیری و مبارزه با رشوه در اداره کل
- انجام سایر امور مربوط که از سوی طرف مدیر کل استان ارجاع می شود.
|
|