اداره بازرسی و مدیریت عملکرد

1392/6/25 دوشنبه

شرح وظایف اداره بازرسی و مدیریت عملکرد :

  1. بازرسی مستمر و دوره از واحدهای تابعه استانی برای سنجش میزان مطابقت عملکرد اقدام کنندگان با اهداف برنامه ها دستور العمل ها و ضوابط و شاخصهای مورد ارزیابی به منظور ارزیابی عملکرد و یافتن کاستی ها، سوء مدیریت و انحرافات از سیاستهای تعیین شده و ارائه راه حل ها و پیشنهادات برای رفع آنها
  2. بازرسی و سنجش میزان رضات مردمی از واحدهای مختلف اداره کل و نحوه برخورد مدیران و کارمندان با ارباب رجوع در سطح استان و ارایه گزارش مربوطه به دبیرخانه شورای راهبری توسعه مدیریت استان به منظور اجرای مقررات مرتبط
  3. برقراری ارتباط با سازمان بازرسی استان و ایفای وظیفه مندرج در ماده ۱۲ قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور کمیسیون اصل ۸۸ و ۹۰ مجلس شورای اسلامی و واحدهای نظر سنجی دستگاهها و رسانه های جمعی و مطبوعات
  4. تهیه و تدوین شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد استان و واحدهای تابعه با همکاری ستاد
  5. ارزیابی عملکرد واحدهای استان بر اساس شاخصهای اختصاصی و عمومی تکمیل فرمهای مربوط و تهیه گزارش تحلیلی از نتایج ارزیابی جهت ارایه به مراجع ذیصلاح از جمله کمیته تحول اداری اداره کل
  6. انجام ارزیابی عملکرد سالانه در سه سطح اداره کل - مدیران و کارکنان به استناد دستور العمل استقرار نظام ارزیابی عملکرد
  7. تهیه گزارشهای ادواری در فواصل ماهانه شش ماهه و سالانه برای اطلاع مدیر کل استان از عملکرد واحدهای مختلف
  8. دریافت شکایات حضوری و مکتوب مردم مراجعان از واحدها و کارمندان اداره کل و بررسی و تحقیق پیرامون صحت یا سقم موضوع شکایات و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکی
  9. پیگیری نامه های مردمی دریافت شده از سامد و سامانه ارتباط مردمی اداره کل و با مراجعه حضوری مردمی در سفر مقامات به استان ها
  10. انجام وظایف دبیرخانه پیشگیری و مبارزه با رشوه در اداره کل
  11. انجام سایر امور مربوط که از سوی طرف مدیر کل استان ارجاع می شود.

شعار سال 1403 "سال جهش تولید با مشارکت مردم"